• 5e673464f1beb

Tala Fou

PVTECH ta'ita'i paipa Malamalama GZ ta'ita'i lelei

“Ia avea moli ma mea fiafia!”.I le aso 1 o Mati, PVTECH, o le kamupani muamua LED na pasia le PSE faʻamaonia taimane a Iapani, na faʻaalia i le 9th Guangzhou LED Lighting show.O le pipii atu i le fa'atuatuaga o le "tekinolosi fa'afouga e fai ma ta'iala, uma mo le lelei, uma mo le tautua", Taofi le fa'atuatuaga "O tagata fa'apolofesa latou te faia mea fa'apolofesa", PVTECH tu i fafo mai le fa'avae fa'apipi'i LED i lona teuteuga faigofie ma faigofie ma tulaga ese. ofutele, o le oloa autu - LED paipa ma matauila malamalama uma saʻo.

fa'apolofesa ae 'ese'ese

Ina ia mafai ona manumalo i le tauvaga alamanuia ta'ita'i, PVTECH ave le ala o le eseesega faapea foi ma le mautinoa o le quality.Its amphibious faagaau LED faatosina le tele o tagata faatau mo lana galuega lua mo faalavelave faafuasei ma moli i aso taitasi.O le a sili atu, o le lamepa lima lima ofoofogia latou te lagona ai. se lumanai manuia.

faapolofesa ae e le mafai e isi tagata ona fai

PVTECH'S oloa o loʻo faʻatulagaina i le ogatotonu ma le maualuga o maketi.PVTECH auai i le fuafuaga a le OEM / ODM, o lona uiga, faia konekarate gaosiga mo ituaiga tetele o le lalolagi, ma i le taimi lava e tasi atinae oloa higtech e siitia ai lona tau faaopoopo. I lenei saʻo, o le matauila LED-"PVTECH's malamalama fou" o le a avea o le isi manuia ina ua uma le fa'alava fa'alava.


Taimi meli: Apr-03-2013